Allvarligt talat

Det är lite tungt att bära.
Det är den sista energin som läggs på det.
Det är den positiva andan...


Man kan väl åtminstone försöka se på saker och ting positivt?
  Herregud, de lägger ner en massa tid på att försöka hitta den bästa lösningen, och allt de får är SKIT?! I don't get it.
  Jag tycker ochså att det är skittrist att Kalle hoppat av musikalen. JÄTTE-TRIST, tro inget annat.
Men jag tänker inte ge upp för det!
 Jag tänker kämpa, och göra mitt bästa, även fast allt inte blir som jag vill.
Jag tror stenhårt på den här produktionen, om alla anstränger sig. Hoppar hälften av, så blir det väldigt svårt att göra en föreställning, att fixa så att alla roller täcks etc.
Rolig affisch det blir förresten!

"BLODSBRÖDER
EN MUSIKAL SPELAD AV DELAR UR ES3M
KOM OCH SE!!"


Klart det är varje persons egna val. Klart vem som helst får hoppa av..
Men det känns jävligt trist, så att säga.



Vi hade lite kul på historian, Positiva Linnea och Possitiva Sofie :D
Vi taggar Hultsfred, stenhårt! :D

Hey
Don't bring it all back to me
Hey
I know this is hard to see

2009-02-02 @ 22:33:53 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0