Jaha det säger du?

Är det bara jag, eller är min blogg väldigt konstig just nu?
Ligger menyn där den brukar eller ligger den längst ner, UNDER alla inlägg?
Så ser det ut för mig iaf, och det är ju lite tråkigt.
Faktiskt.

Jag är sjuk. Förkyld med feber, hosta, snor, halsont etc.
INTE KUL.
Bangar nog skolan imorgon också. Bättre att bli helt frisk. Aight?

Marcus kom hit efter jobbet och tog hand om mig.
Han sa att han tycker om mig.
Jag sa att jag tycker om honom också.
Sen suckade jag.
Han anmärkte sucken.
Allt är så komplicerat sa jag
.
Då sa han ingenting.
Men det är ju sant. Jag kan ju inte gå och kära ner mig i en person som har flickvän? Det funkar ju inte, jag kommer bli sårad i slutändan. Men jag kan ju inte tvinga honom att göra slut med sin flickvän. Det är ju hans beslut.
Men det gör mig galen.
Jag vill inte vara "den andra kvinnan"  men nu är jag ju det.
Jag vill inte vara den som alltid måste åka för att "hon" kommer hem.
Det ÄR komplicerat
Everything's so blurry
and everyone's so fake
and everybody's empty
and everything is so messed up

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra att du står upp på dig <33 det suger det där, vet exakt hur du känner..

2009-02-05 @ 20:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0