Odeladi odeladi, hoppsan vilken dag!

Det blev en liten makeover på bloggen ja.
Och jag har gjort allt i min makt för att få tillbaks menyn där den egentligen ska sitta.
Men inget fungerade, så jag bad om hjälp.


HAHA en riktigt kul grej som hände idag..
Beställde hem ett A-skatte bevis som jag skulle skicka in till Värmdö Komun.
Pappret låg på köksbordet, och idag vid middagen upptäckte jag en grej.
En brun fläck mitt på pappret.
"Men vafan har du spillt på det där pappret nu då?!" Frågar pappa.
Jag tar upp pappret och luktar på det.
Gissa vad det var för fläck?
Kattbajs.
Min katt är lite sjuk, och hon sover på köksbordet när vi inte är hemma.. Så efter ett kattlådebesök, så fick hon väl för sig att sätta sig på mitt viktiga papper.
Haha vilken chock de på lönekontoret skulle få.. De skulle säkert ta det som ett hot eller något.
ILLA. Men när mamma skulle tvätta bort fläcken, gick det hål på pappret.
"Du ska nog gå upp till datorn och beställa en ny A-skatte sedel.."


en höger, en höger, en höger, en höger, en höger, en höger, en höger
och slutligen en vänster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0