Underbart

Nu är jag hemma igen. Det suger verkligen.
J a g  h ö r  i n t e  h e m m a  h ä r .

En helg spenderad i Ystad och i Malmö, mestadels i Ystad, har gett mig ett otroligt lugn i kroppen.
Stress och annat som funnits i mig på senaste tiden är som bortblåst.
Men något som blåst in är min obekvämhet i Stockholm stad.
Jag och Catja bodde hemma hos Therese och Philip i centrala Ystad.

Träffade en massa glada skåningar, och hade en av de bästa helgerna på länge.
Therese aka "morsan" är som en själsfrände till mig. Vi är väldigt lika, och jag hatar att vi bor så extremt långt ifrån varandra..!

Jag ville inte lämna dem.
Jag vill åka tillbaka, helst imorgon.
God i really miss them..


Learning again that I am not my own

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0