Underligt

Alltså.
Nu jävlar är det full rulle i frickadellskogen.
Men en full rulle med extrem balans?
Konstigt nog har vi stört mycket i skolan nu, men jag har inte tagit det till mig. Än.
Vadå, projektuppsatsen är klar, historian har jag i bakhuvet, religionen kan jag börja tänka på nästa vecka, och svenskan är simpel.
Det går bra nu, kompis det går bra nu!
Känns jätteskönt!

Att vi dessutom fått en superduktig tjej som "musikansvarig" för slutproduktionen, gjorde inte dagen sämre direkt. Känns helt enormt att få sätta igång på riktigt nu..!
Det kommer bli ett riktigt bra resultat i slutändan, det vet jag :)

Nu till det sämre.
Min dator är invaderad av en trojansk häst som styr och ställer, segar ner den, och gömmer sig så vi inte kan få bort det.
Pappa bad mig spara allt jag ville ha kvar på ett USB-minne. Jag fick ett på 4GB.
   FYRA GIGABYTE ÄR INGENTING!
Det är samma storlek som jag har på min iPod..!
3000 bilder, 5000 låtar, 200 dokument..
Haha 4GB my ass!
Det får bli som det blir.. Datorn kommer ändå kollapsa om typ 2 veckor, så nu är det bråttom ifall jag vill ha kvar något.. Lär ju köpa ett större USB-minne för musiken.

What if there was no lie
Nothing wrong, nothing right
What if there was no time
And no reason, or rhyme
What if you should decide


Kommentarer
Postat av: Hanna

jaa, alltså de där förbannade hästarna kan ju ta sig... jag hatar virus!

2009-02-09 @ 21:06:45
URL: http://hannaaviktoria.blogg.se/
Postat av: linnea

HAHAHAHA JAG DÖR AV GARV LYSSNA HÄR:

FRICKADELI CIRKUUUUS ÄR STÄLLET FÖR MIG AHHAHAHAHHAHA

2009-02-11 @ 15:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0