De ska va gött å leva

Är det inte underbart när man trivs så bra i några personers sällkap, att man kan vara sig själv till 100%?
Slippa tänka på vad man säger och gör hela tiden?
  Jag har hittat en bunt med killar. Massa killar som jag tycker jättemycket om, och som får mig att må bra.
  De får mig att skratta, och de bryr sig om mig. Aldrig känt så med en så pass stor grupp människor.
  Vi har känt varandra i kanske 6 månader. Känns som flera år.
Tack för att ni finns guys, ni höjer mig :)


Fixar ny mobil i veckan eller i början av nästa vecka..! SWEEEEEEET! Har ju lidit med min stenålders-Nokia i mer än ett halvår nu, så..  ska bli skönt. Kan man väl säga :)
  <------ Den blir det troligtsvis :) Antingen i Svart eller röd.

Har suttit och pillat med projektarbetes-uppsatsen.
Gått igenom och ändrat lite.
När jag suttit och gjort detta en ganska lång stund, inser jag att det är på tok för långt. Måste kortas ner och grejer, så en ganska stor del av mitt (vårt!) jobb, har varit meningslöst.
Men detta orkar jag inte ändra nu. Får ta det en annan dag :/

Ja, han är elak och otrogen mot sin flickvän.
Men han är väldigt gullig mot mig...

Imorgon ska jag gå på en tävling.
En tävling där det band som vinner, vinner en spelning på en festival i Tyskland i sommar.
Stoffe som sjunger i HowThingsProceed ska vara med :D
Vinner de, ska jag följa med som groupee. V.I.P groupee
PUSS PÅ DET!

Luften är fri och jag älskar att va de men du, ge fågeln mat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0