En trä-kulle

Ett uppehåll som kändes överdrivet långt.
En längtan som varit oändlig.
Och så plötsligt, för 4 timmar sen bröts det.
Tre nya avsnitt av "One tree hill" Jag är helt såld.
3 avsnitt senare, 500 tårar fattigare, klösmärken i stolen och ett stort leende på läpparna. Jag är lycklig. Har väntat på det här i 2månader. Nu är det bara 4 dagar tills nästa avsnitt kommer ut.
Halelulia.
Pretty new characteur i den här säsongen. Julian (Austin Nichols). Älskar det han gör för BD, men jag vill ha honom. Sjukt snygg människa, som troligen har världens charmigaste leende. Iaf i serien. Bilderna på google är inte så snygga direkt. But anyways!


Första bilden är Julian. Andra är Lucas, som inte heller ser så pjåkig ut (UNDERDRIFT)
Marry me guys

Lycklig Frick som går till sängs, många intryck och jag hoppas jag drömmer.
5½timmars sömn innan det bär av till jobbet sen blir det krogen där jag inget glömmer..



I don't want to be
Anything other than what I've been trying to be lately
All I have to do
Is think of me and I have peace of mind
I'm tired of looking 'round rooms
Wondering what I've got to do
Or who I'm supposed to be
I don't want to be anything other than me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0