Energikrävande

Att vara arg och irriterad på någon, är väldigt energikrävande.
  Så nu är det dags för mig att ta mod till mig, göra något som jag vanligtsvis inte gör för att slippa den här irritationen, och förhoppningsvis få klarhet i vad jag gör fel och vad som får dig att tro att du kan se ner på mig som du gör.
 
Ta mod till mig
Konfrontera dig
Ta mod till mig
Konfrontera dig
Ta mod till mig
Konfrontera dig
Lösa problemet
Konfrontera dig
Få bort irritation
Konfrontera dig



Vad problemet än är, så ska jag ha reda på det.
That's it, och så är det.
Irritation är en onödig energikälla, så jag ska strypa den.
Punkt slut.


(You can't kill me with kindness, no I don't buy it.)
Strip down, show your flesh and bone.
'Cause now I own you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0