Fanfanfan

Egentligen vill jag bara gråta.
  Har sett fram emot det här sen i somras, och när det äntligen ska bli av, så har man inte råd..
 Drygt 800:- T/R +badhus+krogen+mat etc.. allt slutar väl på någonstans runt 1500:- allt som allt. Och det kan man ju inte lägga ut hursomhelst när man har stora planer för i sommar. Jävla skit.
  Det blir en chansning, pröva köpa biljetter 2 dagar innan på tradera, för att kanske få dem billigare.. Man kan ju alltid hoppas... Alltså, det suger verkligen.
 I värsta fall åker jag själv, för jag har råd. Men inte Catja. Lite väl trist att åka själv kanske, men tror ändå inte biljettpriset kommer gå ner avsevärt mycket inom loppet av 3 månader.. Så antingen blir det singelresa, eller så blir det inget alls. OM vi inte får såna där budade biljetter. Då åker vi båda två.


SJ=dyrt, väldigt dyrt. Så synd. Så väldigt synd.

GOOD LUCK FELLOWS!!




Svenskaprov imorgon. HAHA vilket skämt. Jag tar inte Svenskan på allvar, fy mig. Men disciplinen är inte heller den högsta på läraren, såatte.. Nej, det går nog åt skogen imorgon. :) 
  Skål för det!

was looking for a place too hide away

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0