Timbuktu-inspiration

Nu är jag jättepeppad på Malmööööö.
Åker om 7½ timme från centralen. LOVELY.
Jag mår bra bra bra

Kanske låter som världens kallaste människa när jag säger att jag inte orkar ödsla någon energi på det som händer med slutproduktionen i skolan nu.
 Jag är på så bra humör, så jag struntar i det, lägger en spärr i huvet på mig så jag slipper bli negativ och ledsen.
 Det löser sig, det gör det alltid.

Det är förargligt att du har flickvän.. I don't like it.
 Men det löser sig också!
Nu vill jag bara släppa loss och träffa en ung man

Hej och tack för kaffet
Jag är glad att vara här
Älskar fan att åka
men jag hatar ett farväl
från dom pyttesmå stegen till våra sjumila kliv
Sverige, din jävel, jag älskar din stil, Yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0